14 juni: Van Claudon naar Bayon (72 km) - Reisverslag uit Bayon, Frankrijk van linzerna - WaarBenJij.nu 14 juni: Van Claudon naar Bayon (72 km) - Reisverslag uit Bayon, Frankrijk van linzerna - WaarBenJij.nu

14 juni: Van Claudon naar Bayon (72 km)

Door: Linze

14 Juni 2017 | Frankrijk, Bayon

Na een grande dejeuner met eigen gemaakte jam, pannekoekjes en andere lekkere dingen namen we hartelijk afscheid van onze gastheer en gastvrouw van afgelopen dag. Om terug naar de route te gaan gingen via een tussendoor weggetje door het bos. Na 7 km weer op de route. Wederom prima fietsweer. Hoewel een relatief korte etappe, ging het toch behoorlijk heuvel op en af door een afwisselend agrarisch landschap en hier en daar mooie bos gebieden. Een paar fikse klimmetjes van 9% en zelfs 12 %. Gelukkig waren de meeste na 100m of 500 m al weer overwonnen. Maar met 20 kg bagage is het toch even hard werken.Ik heb de indruk dat we, nu we Noord-Frankrijk naderen in een wat soberder streek komen. De consumptie prijzen zijn weer wat normaler.
Tot slot: Zwager Theo hebben we gefeliciteerd met z'n verjaardag. Via een video verbing (Whatapp) gaat dat tegenwoordig heel makkelijk.

NB: Voorlopig hebben we genoeg pizza's gegeten. Een lekkere gehaktbal zou ook smaken.

Smakelijk et a demain..