21 juni: Begin vd zomer op terras in Sevenum - Reisverslag uit Sevenum, Nederland van linzerna - WaarBenJij.nu 21 juni: Begin vd zomer op terras in Sevenum - Reisverslag uit Sevenum, Nederland van linzerna - WaarBenJij.nu

21 juni: Begin vd zomer op terras in Sevenum

Door: Linze

21 Juni 2017 | Nederland, Sevenum

Vandaag toch behoorlijk wat km's gemaakt vandaag:92. Afgelopen nacht hadden we een wat mindere lokatie om te slapen, maar de lokatie in Sevenum waar we nu zijn is weer top.
Vanmorgen eerst even de kortste weg zoeken vanaf lokatie naar de route-track, na zo'n 8 km hadden we die weer te pakken. Verder langs de Roer gefietst op weg naar .....Roermond (leuke naam).
Om 12 uur passeerden we de NL grens en hebben we direct koffie en gebak genomen. Zo'n 15 km verder in centrum van Roermond ook maar wat gaan drinken. Roermond is nl. officieel het begin (en voor ons het einde) van de route : "Groene weg naar de Middellandse Zee". Iets te vieren dus.
Het is ook vandaag erg warm, dus aangekomen in Sevenum maar weer naaar een terrasje. Dat beviel ons zo goed dat we latere vanavond daar weer naar toe zijn gegaan om wat te eten en te drinken. Wat een mooie zomerse zwoele avond ....en dat op 21 juni.
Laatste avond, want morgen nog bijna 70 km en we zijn weer in Wijchen. Moet lukken. We hoorden op het terras dat het morgen zelfs 34-37 graden kan worden....
Morgen laatste verslag incl. kleine terugblik. Vast wel positief.

Adieu, Tschüss, Slaap lekker (doe het dekbed maar af).

• 21 Juni 2017 - 23:20

Willem Aalbers:

Bijna thuis.Succes met laatste etappe